Kategorie produktů

Servis


Zajišťujeme záruční a pozáruční servis a opravy výpočetní techniky ve vlastním vybaveném servisním zázemí, u vás doma či ve firmě a přes vzdálené připojení.



Jsme autorizovaným servisem počítačů těchto značek (záruční i pozáruční servis, reklamace):

HAL3000, LYNX, COMFOR, X-DIABLO






Pozáruční servis:

všechny značky výpočetní techniky a příslušenství




Mimo řešení běžných softwarových a hardwarových závad je u nás samozřejmostí instalace a nastavení IT produktů a elektroniky v naší nabídce (počítače, tablety, mobilní telefony, tiskárny, wifi routery, televize, setopboxy atd.).


Pomůžeme vám také se zapojením a instalací nově pořízené výpočetní techniky a ani nemusí být pořízená u nás, stejně tak lze vyřídit záruční opravu některých zařízení zakoupených u jiných prodejců.


Pro zvýšení komfortu našich zákazníků je možné využít bezplatného svozu zařízení do našeho servisu do vzdálenosti 25 km od Kyjova (svoz probíhá nepravidelně, pokud potřebujete servis realizovat urgentně, bude rychlejší když zařízení přivezete).




Proč si vybrat právě nás?


Pečlivost
Ke každému servisovanému zařízení přistupujeme jako ke vlastnímu. Prověříme nejen udávanou závadu, ale celkový stav a doporučíme vám co lze vylepšit. Tak, aby po našem zásahu pracovalo co nejlépe
Rychlost
Chápeme, že chcete, aby vaše zařízení opět fungovalo co nejdříve. Uděláme pro to vše co nám naše kapacity dovolí.
Vstřícnost
Vyjdeme vstříct vašim standardním i nestandardním požadavkům. Baví nás řešit nové výzvy.



SERVISNÍ HOTLINE: 775 901 095



Seznam nejčastějších softwarových a hardwarových servisních činností:

  • instalace/reinstalace/oprava/údržba operačních systémů počítačů, tabletů, mobilních telefonů (Windows, Android, iOS, Windows Server)
  • odvirování, zrychlení běhu
  • složení a zahoření počítače
  • přesun dat na nový počítač/mobilní telefon/tablet, zálohy dat
  • obnova smazaných dat a dat z poškozených médií
  • instalace a nastavení aplikací, včetně účetních a informačních/ekonomických systémů a přesunu jejich dat (Outlook, Pohoda, Money, MRP, Účto apod.)
  • flash BIOSu/Firmware notebooků, základních desek, tiskáren, aktualizace systému navigací a map
  • konfigurace síťových prvků (wifi routery, tiskové servery, opakovače signálu apod.)
  • EET pokladny (Profiúčetnka, ProfiPad, Kasafik, Prodejna SQL)
  • nastavení elektroniky (televizory, setopboxy, tv boxy apod.)
  • opravy/výměny vadných komponent v počítači/notebooku
  • upgrade počítačů a notebooků (SSD disky včetně klonování dat, procesory, grafické karty, operační paměti apod.)
  • opravy/výměny vadných čipů na základních deskách, USB a napájecích konektorů, displejů, klávesnic
  • vyčištění počítačů a notebooků od prachu, přepastování procesorů a heatpipe
  • instalace, konfigurace NAS (síťové úložiště)
  • konfigurace zálohovaní


Dále nabízíme tyto služby:

  • Zapojení/Instalace nového zařízení u vás doma
  • Pořídili jste si nový počítač, tiskárnu, tablet, televizi a neumíte si to vše nainstalovat, zapojit nebo nastavit? Zvládneme to za vás a zařízení ani nemusí být pořízené u nás, když bude od nás, bude to levnější.
  • Vyřízení reklamace
  • Nechce se vám řešit reklamaci zařízení (počítač, notebook, tablet, tiskárna) pořízené někde na internetu, či si nejste jisti oprávněností závady k reklamaci a nechcete riskovat náklady za neoprávněnou reklamaci? Posoudíme stav a příčinu závady a případnou reklamaci vyřídíme za vás.
  • PPL ParcelShop - úložna balíků PPL, možnost zaslání bálíků
  • PPL ParcelShop je nejširší sítí výdejních a podejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
  • V případě podání balíku je nutné mít vyplněnou a uhrazenou objednávku přepravy u PPL, viz https://www.ppl.cz/balikprotebe/



Pokud potřebujete servisní zásah či opravu, kontaktujte nás prosím na servisní lince 775 901 095, emailu servis@nexx.cz či chatu vpravo dole, nebo se u nás rovnou stavte i se zařízením v naší provozovně NEXX Počítače, Kollárova 277 v Kyjově.


Po sdělení vašeho požadavku vám připravíme orientační cenovou nabídku servisu/opravy, kterou lze většinou upřesnit až po diagnostice zařízení (většinou je příčina nejednoznačná, můžou se projevit další skryté vady apod.). V prvním kroku se pokusíme váš problém vyřešit vzdáleným připojením (nejrychlejší a zároveň nejlevnější), pokud situace nebude možné vyřešit vzdáleně, nabídneme servis u vás nebo v našem servisním středisku.


Ceník vzdáleného servisu


DÉLKA VZDÁLENÉHO SERVISUCENA
Vzdálený servis do 15 minut
399,-
Vzdálený servis do 30 minut
599,-
Vzdálený servis do 45 minut
749,-
Vzdálený servis do 60 minut
999,-
Vzdálený servis nad 60 minut každých dalších započatých 15 minut
249,-


Spustit Vzdálený servis


Vzdálený servis starší verze






Scroll